Close search

Notino expanduje do Irska a baltských zemí. Nově bude prodávat kosmetiku a parfémy ve 28 státech Evropy

Notino Zdroj: Notino

Notino, jeden z největších prodejců parfémů a kosmetiky v Evropě, vstupuje do Irska a pobaltských států. Nově bude prodávat sortiment ve 28 evropských zemích a pokračuje tak v expanzi do dalších zemí. V nadcházejícím roce plánuje v zahraničí i rozšiřování sítě distribučních center. 

Společnost dosud působila na 24 trzích. Nově k nim přibylo Estonsko, Litva, Lotyšsko a Irsko. „Expanze na zahraniční trhy s sebou vždy přináší řadu více či méně náročných úkonů, se kterými se musíme vypořádat. Ať už je to cizí jazyk, znalost místní legislativy, zajištění lokálních dopravců či navýšení skladových zásob a kapacit distribučních center. Těší mě, že naše dlouholeté zkušenosti s působením po celé Evropě nám dnes umožňují připravit vstup rovnou do čtyř nových zemí zároveň. A věřím, že u čísla 28 ještě nekončíme,“ komentoval novou expanzi Zbyněk Kocián, generální ředitel Notina.

Notino dosáhlo v roce 2020 obratu 14,5 miliardy korun a odbavilo více než 12 milionů zásilek. Česká republika přitom představovala 14% podíl. „Přesto, že jsme původem česká firma, zahraniční trhy dnes již představují největší část našeho obratu. V popředí stojí jednoznačně Polsko a za ním Německo nebo třeba Rumunsko,“ upřesnil Kocián.

V minulém roce navíc Notino otevřelo své druhé distribuční centrum. Po Rajhradě tak začalo odesílat zakázky i z Bukurešti, ze které odbavuje objednávky pro Rumunsko, Řecko a Bulharsko. V příštím roce pak společnost plánuje otevřít další distribuční centrum, tentokrát v Itálii. „Naším hlavním cílem je dopřát zákazníkům ten nejlepší servis a co nejrychlejší dodání balíčků. Díky otevření distribučního centra v Rumunsku jsme výrazně zrychlili doručení v zemích jihovýchodní Evropy. A to stejné si slibujeme od dalšího centra. Itálie je jedním z našich klíčových trhů a díky své lokaci nám umožní být blíže zákazníkům nejen tam, ale také ve Španělsku nebo Portugalsku,“ uzavírá Kocián.


V posledních letech také Notino rozšiřovalo síť kamenných prodejen – otevřelo dvě nové pobočky. Ta v centru Brna, kterou firma slavnostně otevřela v červenci, je vlajkovou lodí společnosti a největší prodejnou s parfémy a kosmetikou v Česku.

O společnosti

Notino je největší internetový obchod s parfémy a kosmetikou v Evropě. Jeho cesta začala v České republice už v roce 2004. Firma se rychle začala měnit v jednoho z nejsilnějších hráčů na poli krásy a e-commerce. K dnešnímu dni Notino působí na 28 evropských trzích, kde mimo jiné provozuje 26 prodejen. Je autorizovaným partnerem největších světových beauty značek jako je DIOR, Lancôme, Gucci, Yves Saint Laurent, Jean Paul Gaultier, Chloé, Estée Lauder a mnoho dalších. Ve svém portfoliu má 82 tisíc produktů od více než 1 400 značek.

Roční obrat Notina dosáhl v roce 2020 14,5 miliard korun. Notino ročně prodá přes 55 milionů produktů a odbaví 12 milionů objednávek. Během vánoční sezóny odesílá až 140 000 balíků v jediný den.

Cílem společnosti je dělat krásu dostupnější. Toho dosahuje nejen díky bezkonkurenčně nejširšímu výběru, ale také skvělým cenám a jedinečným službám. Společnost vyniká excelentním zákaznickým servisem, rychlým a spolehlivým doručením balíčků, bezpečnými a moderními platebními metodami i přehledným webem orientovaným na zákazníka. Právě tyto služby oceňuje více než 16 milionů zákazníků po celé Evropě.

Nejčtenější články