V dnešní době už vám nestačí jednoduchý výpis pracovních zkušeností na bílém papíře. Dnes musíte zaujmout. Právě proto je sociální síť LinkedIn ideální. Ne všichni ale ví, jak využít její plný potenciál.
Při tvorbě vašeho profilu je důležité myslet na to, že LinkedIn není formulář pro úředníky. Nebojte se tedy psát zajímavě a využít váš profil k tomu, abyste co nejvíce převedli svoji osobnost. Velkou pozornost byste měli věnovat vašemu mottu, které je hned po fotce první věc, kterou lidé na vašem profilu uvidí. Nedefinujte se jen pracovní pozicí a vaší firmou. Ukažte čím jste speciální a co unikátního jste schopni nabídnout.
Fotogalerie
Kvalitní fotka dělá divy
Základem celého profilu je kvalitní portrétová fotka. Někdy vám postačí i dobře vypadající a kvalitní fotografie z vašeho smartphonu. Průzkumy dokazují, že lidé s profesionálními portréty dostávají až 14x více shlédnutí profilu. Investicí do kvalitních portrétů, tedy rozhodně nic neztratíte, spíše naopak.
Bez ostatních to nepůjde
Sociální sítě jsou hlavně o lidech a u LinkedInu to platí dvojnásob. Nebojte se tedy zapojit své známé či kolegy. Poproste je, aby vám napsali hezké hodnocení nebo potvrdili vaše dovednosti. U hodnocení se nezdráhejte říct si o něco víc než jen: "Skvěle se s ní pracuje." Nechte své kolegy, či známé vypíchnout vaše silné stránky a dovednosti. Na oplátku napište stejně šťavnaté doporučení i vy jim.