Legendární značka spodního prádla Victoria’s Secret - kdo by ji neznal. Prezentují ji sexy andílci s dokonalými, skvěle vysoustruženými těly! Poslední měsíce se nicméně začíná zdát, že zákaznice už mají všech těch dokonalých modelek dost! Ideální míry totiž většina spotřebitelek nemá, a tak raději sahají po nových značkách. Které to jsou?
Fotogalerie
Victoria’s Secret loni uzavřela ve své domovině, ve Spojených státech, třicet obchodů. Před pár dny pak oznámila, že tento rok jich uzavře dalších třiapadesát. Podle odborníků se značce nepodařilo přizpůsobit se poptávce spotřebitelek. Ať už jde o velikosti spodního prádla, které jsou dělané pouze pro velmi štíhlé ženy, nebo o astronomické částky, které prádlo stojí. Prodeje proto stále klesají.
V tuto chvíli Victoria´s Secret nejvíce ohrožují nové začínající značky a maloobchodníci, jako je podle serveru iDnes.cz například společnost Target. Ta uvedla na trh novou značku podprsenek a spodního prádla pro ženy „Auden“. Kousky této značky budou stát 22 dolarů, což je v přepočtu 488 korun. Dovolit si je tedy může téměř každá žena.
Trend - běžná žena!
Konkurence navíc stále houstne. Značka American Eagle loni uvedla na trh novou kampaň spodního prádla Aerie. Značka se hned na začátku existence zavázala, že bude ve svých kampaních používat výhradně fotografie, které neprošly žádnou grafickou úpravou. Prostě - trend přirozených žen především! Už dost kampaní s modelkami, které pro samou péči o svoji linii nemají čas žít životem běžných žen...
A nejenže kolekce spodního prádla Aerie předvádějí ženy s různými typy postav, barev pleti a velikostmi, ale zapojily se i ty, které mají nějaký hendikep. V kampani se tak objevily dáme, které mají viditelné kožní onemocnění, jsou na vozíku nebo mají berle. A soudě podle rostoucích prodejů je vidět, že tento přístup zákaznicím imponuje.
Koneckonců, podívejte se na rozdíl mezi Victoria’s Secret a jejími konkurenty!