Celkem 121.661 korun věnovali zákazníci a samotná obchodní centra společnosti Tesco Stores ČR a. s. pro pacientskou organizací Mamma HELP v rámci projektu Měsíc v růžové. Dalších 451.657 korun přidává Tesco z prodeje čerstvých hub a květin v hypermarketech Tesco v říjnu.
Výtěžek z projektu bude věnován na podpůrnou péči při onemocnění rakovinou prsu a podporu zvýšení prevence této nemoci. „Letos se akce konala již pošesté, takže povědomí o akci je stále vyšší a daří se i zvyšovat informovanost na sociálních sítích,“ uvedla Renata Nejtková, marketingová manažerka obchodních center Tesco. „Letos jsme navíc již podruhé vsadili na oblíbené únikovky, které byly v několika obchodních centrech pro zájemce zdarma.
Právě díky této aktivitě se podařilo od návštěvníků únikovek vybrat do kasiček částku 43.000,- Kč. Do dalších kasiček nám zákazníci jak v jednotlivých obchodech, tak i na dalších akcích pořádaných k Měsíci v růžové
přispěli dalšími 18.661,- Kč a za naše obchodní centra jsme dalších 60.000,- poslali přímo na účet organizace Mamma HELP.
Všem, kteří nezůstali k situaci nemocných žen a jejich rodin lhostejní a jakkoliv projekt Měsíc v růžové podpořili, patří naše obrovské poděkování,“ dodala Nejtková. Partnery projektu byly i některé obchody, konkrétně obchod Orsay, Reserved, dm drogerie, kavárna Retro Coffee nebo Naturhouse. Dalším partnerem Měsíce v růžové je již dlouhodobě Král vín České republiky.
Velikým přispěvatelem je i samotná společnost Tesco Stores ČR a.s., která již několikátým rokem pomáhá projektem Go Pink. „Máme velkou radost, že i díky naším zákazníkům se podařilo vybrat téměř 600.000 korun a podpořit skvělé projekty organizace Mamma HELP,“ říká Patrik Dojčinovič, výkonný ředitel Tesco ČR. Pacientská organizace Mamma HELP letos zaznamenává zvýšenou návštěvnost Mamma HELP center a také svých odborných poraden pro rodiny onkologických pacientek s dětmi.
„Jsem proto moc ráda, že díky Měsíci v růžové a ochotě obrovského množství lidí přispět finančně třeba i nepatrnou částkou můžeme všem, kdo se na nás obrátí, poskytnout i nadále potřebnou péči zdarma. Tesco Stores patří již šest let k našim největším partnerům a já si velmi vážím přístupu této společnosti k potřebám žen, kterým se radikálně změnil život v důsledku zákeřného onemocnění,“ říká ředitelka Mamma HELP Jana Drexlerová.
„Naše velké poděkování si zaslouží také lidé, kteří každoroční říjnové akce v obchodních centrech vymýšlí a organizují, a umožňují nám tak oslovit tisíce lidí, kterým můžeme předat potřebné informace k možnostem prevence, pokud jde o nejrozšířenější ženskou onkologickou diagnózu – rakovinu prsu.“