Online nakupování potravin se i díky pandemii stává čím dál oblíbenější službou, kterou vyhledává čím dál více českých domácností. Společnost Tesco tak rozšiřuje dostupnost své služby Online nákupy a nově bude zavážet na Děčínsku, Ústecku, na Vysočině, Přerovsku a rozšíří region závozu na Prostějovsku. Zároveň posílí i rozvozy v Brně a okolí. Služba bude nově dostupná až 6,1 milionu obyvatel Česka.
Zájem zákazníků o online nákupy potravin neustále roste. Společnost Tesco proto průběžně navyšuje kapacitu této služby, zároveň rozšiřuje i oblasti, kde je služba dostupná. Tesco online nákupy bude moci nově využívat téměř 900 000 zákazníků. Jedná se o města a jejich okolí v severních Čechách - Děčín, Ústí nad Labem, Teplice, Lovosice a Litoměřice. Dále pak Vysočina - Jihlava, Havlíčkův Brod, Humpolec, Telč a Pelhřimov. Třetím regionem je Přerov, Hulín, Otrokovice, Zlín, Hranice a Kroměříž. Poslední oblastí jsou pak města Uničov, Litovel a Mohelnice. Zároveň dojde i k posílení kapacit na jižní Moravě. „Neustále se snažíme usnadňovat nákupy naším zákazníkům. Velmi mne těší, že ještě před Vánocemi zásadním způsobem rozšíříme rozvoz potravin. Od 1. prosince spustíme službu Tesco online nákupy na Děčínsku, od 10. prosince pak na Jihlavsku a o den později přidáme Přerovsko a Zlínsko. Zákazníci tak budou moci z pohodlí svého domova pořídit své oblíbené potraviny, které znají z našich obchodů,“ říká Patrik Dojčinovič, výkonný ředitel Tesco pro ČR.
Ideální řešení, jak ušetřit čas i námahu s těžkými nákupy – to jsou výhody služby Online nákupy od společnosti Tesco. Díky ní lze nakoupit kdykoli z pohodlí domova či přes mobilní aplikaci a nákup je dovezen řidičem až k domovním dveřím ve zvolený den a čas. Z hypermarketu Tesco v Děčíně, Jihlavě, Přerově a Brně budou nyní řidiči denně od 8:00 do 22:00 zavážet nákupy k téměř 900 000 zákazníkům.
Sortiment zboží, který lze objednat přes internet, zahrnuje jak potraviny, nápoje a mražené výrobky, tak drogerii, domácí potřeby nebo krmiva pro zvířata. Zákazník nepřijde ani o speciální nabídky, do kterých je každý týden zařazeno až 2500 produktů v akčních slevách, navíc za ceny stejné jako v kamenných obchodech. Zkrátka nepřijdou ani uživatelé věrnostního programu ClubCard, kteří mohou i touto cestou sbírat své body. Samotný nákup uhradíte pohodlně onlinenebo platební kartou při převzetí zboží. O tom, zda je služba dostupná i v místě vašeho bydliště si lze snadno ověřit na stránkách https://itesco.cz/sluzby-a-znacky/nakupy/vase-prvni-online-nakupy/
Tesco nabízí rozvoz potravin prostřednictvím služby Online nákupy od roku 2012. Momentálně rozváží v 12 krajích ČR a je dostupná až 6,1 milionům zákazníků po celé republice. Mezi nejprodávanější položky dlouhodobě patří tukový rohlík, okurka hadovka, mléko, banány nebo minerální voda.
Další oblíbenou variantou je služba Klikni + Vyzvedni, kdy si zákazníci objednají svůj nákup, který si následně bez čekání vyzvednou přímo v obchodě. Zbylá část zákazníků, která není v aktuální závozové oblasti může využívat službu Tesco zásilka, která nabízí nákup trvanlivých potravin. Kompletní informace o Tesco zásilce najdete na webových stránkách: https://itesco.cz/sluzby-a-znacky/nakupy/zasilka/.